Wednesday, February 8, 2012

A Team

Salam...
fuh....normal...geng datang n pegi...
semalam aku dapat berita gembira iaitu secretary baru dah masuk
berita x best lak..kawan aku y support kerja2 n ajar aku dah benti g sambung blajar..
damn......
tetiba jadi kalut..byk nak kena catch up..yelah..nak ajar secretary baru...nak kena paham task2 y aku tgh buat dah gak task y nak diberi kat secretary baru tu...

aku tgk cam ye blur n takut gak...tapi ok kot nanti....

Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu,dan ... buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui. .... itu lebihbaik daripada keep on teringat benda2 yang dah lepas ...

jadi aku pk2 so ada hikmahnye tu....
periuk nasik aku harus lah kena on n dijaga rapi...so aku kena la contribute ngan sape2 je dalam team aku....

pnat2 tu memang la..keje an...
tu jelah aku nak cakap...
arap Allah permudahkan segala ujian Nya...amin...

No comments: